Velkommen til nyt tilmelding- og betalingssystem

01-01-2021

Velkommen til nyt betaling- og tilmeldings system, hvor alle vores eksisterende og nye medlemmer skal oprette en profil, da vi skifter vores nuværende betalingsløsning ud med automatisk kortbetaling, som tilknyttes din profil. Der tilmeldes et betalingskort ved tilmelding for hver enkelt medlem, så har du en familieprofil med flere familiemedlemmer, kan du tilmelde det betalingskort du ønsker for hver enkelt medlem.

Det nye tilmelding- og betalingssystem er fuldt ud erstattet pr. 1. januar 2021.

Er du forældre/værge, familemedlem, som betaler for dit barn/børn eller for et andet familiemedlem, skal du oprette en profil til barnet/familiemedlemmet med din mailadresse og telefonnummer og barnets/familiemedlemmets navn og persondata. Hvis man har flere børn, som går til ridning, kan det være en fordel at have oprettet egen profil og tilføje sine børn som familiemedlemmer. På den måde logger man kun ind ét sted og har overblik over tilmeldinger mv. for den enkelte.

Er du betaler for fx ét barn, kan du blot oprette en profil på barnet og tilknytte et betalingskort.

Rideskolen: Når du har kontaktet os og aftalt at starte på hold og har oprettet en profil, tilmelder vi hold, kontingent mv. og sender en pakketilmelding med et pakkelink, som du skal følge for at godkende og tilmelde et betalingskort.

Ønsker du efterfølgende senere at tilmelde et ekstra hold evt. skabsleje modtager du igen en pakketilmelding og et pakkelink, som du skal følge og gennemføre med tilmelding af dit betalingskort.

Det nye system vil gøre det nemmere både at følge med i tilmeldinger, økonomi mv. som ses i din profil samt vores kommunikation til jer, da vi har mulighed for at sende både sms og mails fra systemet både til hver enkelt og til alle rideskolehold ved fx. aflysninger, arrangementer mv.

Husk også at du på din profil kan aktivere at modtage vores nyheder og opslag, så du får alle nyheder, informationer om klubben og rideskolen automatisk via mail.

Hvis du får nyt betalingskort og skal skifte betalingsoplysninger, så gøres det ved at gå til din profil, fanen økonomi>opdatér betalingsoplysninger (Kun muligt at opdatere et eksisterende tilmeldt betalingskort) Tilmelding af betalingskort sker altid via pakkelink.

Vi er glade for at kunne byde alle vores medlemmer, nye og kommende velkommen til det nye systemsmiley