OBS. For at være opskrevet på ventelisten til staldplads skal man være medlem af Ballerup Rideklub

Du skal oprette en profil for at kunne blive medlem af klubben, herefter får du tilsendt en pakketilmelding med medlemskabet pr. mail, der medfølger et pakkelink som er aktivt i 48 timer, som du følger og gennemfører med tilmelding af et betalingskort. (Husk at tjekke spam eller uønsket post, hvis du ikke kan se mailen i din indbakke)

Medlemskabet koster kr. 300,- halvårligt og trækkes hver 1. juli og 1. januar og er bindende pr. hele halvår uanset om man frameldes ventelisten umiddelbart efter eller før næste halvårlig betaling.

Anmod om staldplads udfyldes og sendes til kontor@balleruprideklub.dk

Anmodning om staldplads pdf.

–Åbn filen og vælg “gem som” og gem filen, åbn filen fra filplaceringen og vælg menuen “Værktøjer”, tryk på “udfyld og underskriv”. Du kan nu dobbeltklikke i skrivefelterne og udfylde anmodningen.

Anmodning om staldplads docx

– skrivebeskyttet fil. Klik på linket, tilstand til udfyldning af felter vælges på menuen “vis” “rediger dokument” og udfyld felterne.

Regler for boksventelisteplacering, folde mv.

Bokstildelingsprincipper

OBS. HESTE SKAL VÆRE FYLDT MINDST 3 ÅR PÅ INDFLYTNINGSDATO.