Hestepension

Vi benytter betalingsløsning med automatisk kortbetaling, Dankort, Mastercard mfl. som tilknyttes din profil ved tilmelding.

Opstaldningsleje pr. 1/1-2024

Opstaldningsleje inkl. foder pr. måned:

Boks på halm: 4.600 kr. (før 4.400) inkl. foder 1+2 og 3 gange daglig wrap, inkl. udmugning

Boks på Træpiller: 4.600 kr. (før 4.400) inkl. foder 1+2 og 3 gange daglig wrap, ekskl. udmugning

(foder 1: MØLLERENS FAVORIT PLUS PELLETS / (foder 2: MØLLERENS FAVORIT PELLETS)

Tømning af pilleboks ved fraflytning eller boksskifte foretaget af personale: 200 kr.

Boksskifte fra halm til landbrugspiller/spåner: 800 kr. for at få fyldt op med landbrugspiller/spåner

Bokse kan reserveres i op til 3 måneder om året (inden for 12 mdr.). Boksreservation koster 2.100 kr. pr. måned. (før 2.000)

Boksreservation er gældende pr. hele måned og opstaldede heste, som ønsker boksreservation skal meddeles kontoret FØR man tager væk senest d. 15. i måneden.

Ved boksreservation og ved boks med foderpenge retur:

Der bliver der ikke muget ud af personalet og der udleveres ikke træpiller/spåner

Ved boksreservation kan klubben disponere over boksen pr. hele måned.

Pillerbokse:

Der udleveres træpiller ugentligt hver fredag, bruger man ikke alle sine poser, er det kun muligt at opspare 8 poser træpiller.

Se øvrige priser og regler for opstaldningsleje:

Boksreservation aftales og meddeles kontoret senest d. 15. i måneden.

(Man kan kun komme retur med en måneds varsel pr. d. 1. i måneden)

Ved tilflytning - med virkning pr. 1/1-2024 betales et depositum svarende til 2 måneders opstaldningsleje.

Ved opsigelse - der er en måneds varsel til den 20. i en måned. Opsigelsesperioden løber fra d. 20. til d. 1. + 1 måned.

Anmodning om staldplads.docx – skrivebeskyttet. Klik på linket, tilstand til udfyldning af felter vælges på menuen “vis” “rediger dokument” og udfyld felterne.

Anmodning om staldplads.pdf – for at udfylde pdf filen – åbn filen og vælg “gem som” og gem filen, åbn filen fra filplaceringen og vælg menuen “Værktøjer”, tryk på “udfyld og underskriv”. Du kan nu dobbeltklikke i skrivefelterne og udfylde anmodningen.

Foder

Foderpris pr. dag: halmboks 50 kr. / pilleboks 50 kr.

(Foderpris er inkluderet i ovenstående pris på opstaldningsleje, men kan refunderes hvis hesten er bortrejst. Se reglerne under menuen “Klubben>Regler)

HØ koster 105 kr. per daglig måltid af max 3 kg pr. måned (Max 9 kg). Dvs. hvis din hest får 3 kg HØ 3 gange dagligt koster det 315 kr. om måneden. Hø udover 9 kg pr. dag betales med kr. 375 pr 3 kg (tilkøb af hø betales pr. hele måned)

En gang ekstra daglig wrap af max 3 kg: 270 kr. pr. måned (betales pr. hele måned)

Ekstra landbrugstræpiller/spåner: 75 kr. pr. pose (kan udleveres om fredagen pt. hhv. når der udleveres spåner / træpiller)

Tilskudsfoder

Diverse fodertilskud: 150 kr. pr. måned

Fodring med eget foder blandet med BAL’s foder/vitaminer koster kr. 150,- pr. md.

Undtagelse er særlig fodring påkrævet af dyrlæge.

Fodring udelukkende med eget foder = ingen opkrævning.

Det anbefales at du søger vejledning hos en fagkyndig person,- staldpersonale, Maria Kroman (daglig leder), en foderekspert, din dyrlæge eller underviser inden du foretager ændringer af din hests foderplan.

Ændringer af ekstra ydelser (hø, træpiller, fold, foder m.m.) sker efter aftale med staldpersonalet på mail stald@balleruprideklub.dk og du skal herefter meddele det skriftligt til kontor@balleruprideklub.dk senest den 15. inden kl. 12.00 med økonomisk virkning fra den efterfølgende 1.

Ekstra piller/spåner opkræves bagudrettet fra d. 15. til d. 14. i måneden før fakturering efterfølgende d. 1. (f.eks. 15. november - 14. december med opkrævning 1. januar)

Staldpersonale: stald@balleruprideklub.dk         Kontoret: kontor@balleruprideklub.dk

Foldordning -  obs. prisændring med virkning pr. 1/1-2024

Ind og ud fra fold 5 dage: 545 kr. pr. måned (før 520 kr)

Ind eller ud fra fold 5 dage: 345 kr. pr. måned (før 330 kr)

Boots / bandager på/af hest/pony på fold: 200 kr. pr. måned (uændret)

Nedenstående pris og ændring af pris for antal klokker/gamacher på fold er gældende pr 1/11-22.

Staldgamacher af pr. par: 100 kr. pr. måned            Klokker, gamacher på/af (mere end 2 stykker ting) 100,- pr. måned. (Herefter yderligere 100,- pr måned pr. hver ekstra to stykker ting)

Fluemaske på fold: 50 kr. pr. måned gældende pr. 1/7-2023. (Grime med alm. fluenet er gratis)

Tilmelding til foldordning er gældende pr. hele måned.

Kort over foldene

Trailerparkering

65 kr. pr. måned

Se regler for trailerparkering under menuen “Klubben”.