HOLDTILMELDING

Vi anbefaler en prøvetime inden man tilmelder sig et hold. Ring i kontortiden 14-16.30 tirsdag og torsdag eller send en mail rideskoleansvarlig og aftal en prøvetime. Gå herefter til Tilmelding ->Rideskolen ->Prøvetime og book en prøvetime eller klik her: Prøvetime

Hvis du er interesseret i at starte på et hold, skal du sende en mail til rideskole@balleruprideklub.dk med dit:

Navn, adresse, tlf. nr., fødselsdato, mail og evt. hold ønske.

Hvis du/dit barn skal starte på et ridehold, skal du / dit barn/børn oprette en profil og tilmelde et betalingskort for hvert medlem.

MAN KAN IKKE KØBE PRØVETIME UDEN AFTALE, VED GENNEMFØRELSE AF KØB AF PRØVETIME, AFVISES BETALINGEN UDEN FORUDGÅENDE AFTALE!

Der benyttes online betaling med betalingskort ved booking af prøvetimer, og hvis du skal tilmeldes hold/medlemskab skal du oprette en profil, hvorefter vi sender vi en pakketilmelding med dit medlemskab, ridehold mv. med et pakkelink, som du skal følge og gennemføre tilmeldingen med et betalingskort.

Du modtager en ordrebekræftelse på mail, når du fx har booket en prøvetime, hvor du i denne proces tilmelder dit betalingskort. Pengene trækkes først, når vi har godkendt bookingen. Ved evt afvisning af din booking annulleres ordren.

Ved tilmelding af hold, evt skabsleje, sender vi dig en mail, når du har oprettet profil med information om holdtilmelding samt et link med tilmeldingsfrist af betalingskort.

Det er vigtigt, at du husker at tilmelde betalingskortet inden fristens udløb, da tilmeldingen annulleres, når fristen udløber.

Kontakt rideskoleansvarlig, Maria Kroman, eller kontoret for at tilmelde hold. Du kan ringe til kontoret tirsdag og torsdag kl. 14.00-16.30. Rideskoleansvarlig tirsdag og torsdag kl. 14.00-15.45.

Vi kan også kontaktes pr. mail: Kontoret: kontor@balleruprideklub.dk       Rideskoleansvarlig: rideskole@balleruprideklub.dk

Opret din profil øverst til højre på forsiden eller klik HER